טכנולוגיות למידה: עדכון גרסה

איך משלבים טכנולוגיה כנדבך משמעותי בהוראה ולמידה? כיצד נראית למידה במאה ה-21? ומה הקשר בין תהליכים היסטוריים בהתפתחות הטכנולוגיה, לבין התפתחויות בעולם החינוך?

מרצות: ד"ר ענת כהן, ד"ר חגית מישר-טל, גב' אורית בארוט​​

להרשמה לקורס המקוון 
סילבוס

 

אודות הקורס

מרגע פריצתן של טכנולוגיות הלמידה לעולמנו, החל תהליך מואץ ומתגבר של שילובן בחיינו, והוא סוחף עימו אנשי הוראה, הדרכה ולומדים מדי יום. בקורס זה נצא למסע מרתק בעולם הלמידה המקוונת, בו ניחשף לרקע ההיסטורי שהוביל למציאות שאנו חיים היום, ולאופן שבו עשויה להיראות הלמידה בעתידנו. נחשוף אתכם, שלב אחר שלב, לשלל האפשרויות שיש לעולם הדיגיטלי להציע כדי לשפר את ההוראה והלמידה של כולנו, ולאתגרים שמהם כדאי להישמר.

 

אודות המרצות

ד"ר ענת כהן

חברת סגל בכיר בחוג לחינוך מתמטי, מדעי וטכנולוגי בבית הספר לחינוך באוניברסיטת תל אביב,  עומדת בראש המעבדה לחקר שילוב טכנולוגיות בלמידה, ומשמשת כיו"ר תחום טכנולוגיות וחינוך בקתדרת אונסקו לטכנולוגיה, אינטרנציונליזציה וחינוך.

 

ד"ר חגית מישר-טל

מרצה בכירה בפקולטה לטכנולוגיות למידה במכון הטכנולוגי חולון HIT. בעבר כהנה כראש התכנית לטכנולוגיות למידה לתואר ראשון. עוסקת בהכשרת מורים לשילוב טכנולוגיות בחינוך משנת 1995. מלמדת סטודנטים לתואר ראשון ושני בטכנולוגיות למידה משנת 2004.

 

אורית בארוט

דוקטורנטית במעבדה לחקר שילוב טכנולוגיות בלמידה באוניברסיטת תל אביב. חוקרת את הקשר שבין אישיות הלומד לשביעות רצונו מהלמידה המקוונת. אורית הגיעה לעולם המחקר ממחוזות ההדרכה הארגונית ומתמחה בעיצוב למידה ופרסונליזציה של תהליכי הוראה.

 

הקורס פותח בשיתוף המכון הטכנולוגי חולון

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>